.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: برگزاری انتخابات عزتمند و باشکوه هدف اصلی است
استاندار مازندران با اشاره به تعامل خوب بین دستگاه های نظارتی، اجرایی و امنیتی در استان گفت: برگزاری انتخابات عزتمند و باشکوه هدف اصلی است.

به گزارش شمال نیوز،ربیع فلاح جلودار صبح جمعه در نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات اظهار داشت: مردم برای تعیین سرنوشت خود و نظام پای صندوق رای حاضر شدند و با حضور حداکثری و مشارکت بالا در صندوق رای حماسه دیگر را خلق می کنند.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار با تفکر و تدبیر انقلابی در پای صندوق های رای حضور می یابند گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در سطح دنیا به نمایش گذاشته می شود.

وی گفت: استان مازندران بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار رای دهنده دارد و از این تعداد بیش از ۴۹ هزار نفر رای اولی هستند.

فلاح جلودار تصریح کرد: شمار شعب مربوط انتخابات ریاست جمهوری، سه هزار و ۳۷۷ شعبه رای و تعداد شعب اخذ رای شوراهای اسلامی چهار و ۳۴ شعبه است و در هشت شهر استان مازندران انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

استاندار مازندران یکی از موضوعات مهم را تعامل خوب و ارزشمند با دستگاه های انتظامی و امنیتی برشمرد و گفت: امروز نیز ناظران و دستگاه های نظارتی و اجرایی در کنار همدیگر دنبال انتخابات عزتمند و باشکوه هستند.

وی درباره تخلفات انتخاباتی تصریح کرد: تخلفات انتخاباتی شامل دو دسته است و با توجه به نظارت دستگاه های نظارتی و اجرایی، تخلف بارز و تاثیرگذار نداشتیم و برخی تخلفات با تذکرات و توصیه رفع شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.